Depanare si asistenta soft gratuita si contra cost

, , Comentariile sunt închise pentru Depanare si asistenta soft gratuita si contra cost

Depanare si asistenta soft gratuita si contra cost

Conditii depanare si asistenta software program Horeca Bucuresti

Pentru a beneficia de asistenă remote, clic pe TeamViewer 8 QuickSupport (nu necesită instalare).

Mai jos gasiti informatii referitoare la conditiile in care se ofera depanare si asistenta soft gratuita si contra cost.

Asistenţă Gratuită
Dorsoft oferă pentru toate aplicaţiile sale 30 zile de asistenţă gratuită prin email  telefon. 30 de zile de la data cumpărarii programelor.  Orice client ce deţine un software Dorsoft beneficiază de suport, depanare si asistenta, astfel în general, luând în considerare şi complexitatea răspunsurilor ce trebuie oferite, în maximum 24 ore aveţi răspunsul la mesajul dumneavoastră.

Asistența gratuită:

  • Este valabilă pentru toate produsele software
  • Are acoperire naţională
  • Înseamnă ajutor în începerea utilizării programelor soft
  • Înseamnă  ajutor la solicitările de genul, cum se rezolvă chestiunea X cu programul soft.

Asistenţă Standard

12 luni asistenţă prin email/telefon/acces remote: 

  • Tariful este de 250 lei/an/licenţă plus + 125 lei pentru fiecare următoarea licenţă existentă al aceluiaşi program
  • Este valabilă doar pentru unele produsele software
  • Are acoperire naţională
  • Conferă un timp de răspuns în maxim 24 ore
  • Înseamnă ajutor în începerea utilizării programelor Dorsoft în cazul schimbării salariaților pe post
  • Constă în ajutor pentru rezolvarea unor situații complexe prin utilizarea programelor Dorsoft
  • Înseamnă personalizarea documentelor, ce permit acest lucru
  • Constă în repararea bazelor de date
  • Înseamnă și ajutor la solicitările de genul: cum rezolv chestia X cu programul Dorsoft.

Asistenţă personalizată

  • Este valabilă doar pentru unele produse software
  • Are acoperire naţională
  • Timpul de răspuns poate fi imediat sau câteva ore
  • Poate include și o deplasarea la firma dvs.
  • Cuprinde instruirea personalului firmei dvs. în utilizarea programelor Dorsoft
  • Poate consta și în preluarea datelor din alte aplicaţii (clienţi, furnizori, articole, stocuri) în programele soft, acolo unde este posibil
  • Configurarea conectării cu casa de marcat, dacă este cazul
  • Înseamnă personalizarea documentelor, ce permit acest lucru
  • Modificări în programe la cerere (valabil doar în cazul anumitor aplicaţii)
  • Poate include și o deplasarea lunară la sediul firmei dvs. (doar pentru clienţii din judeţul Hunedoara deocamdată)
  • Poate necesita contract
  • Durata asistenţei este variabilă
  • Costul variază în funcţie de programele achiziţionate, volumul de lucru şi locaţia unde este situată firma dumneavoastră.