CRM Customer Relation Management utilitate sistem CRM

, , Comentariile sunt închise pentru CRM Customer Relation Management utilitate sistem CRM

CRM Customer Relation Management utilitate sistem CRM

Ce obtineti cu un soft CRM?

CRM Customer Relation Management utilitate sistem CRM
CRM Customer Relation Management utilitate sistem CRM

Targetati mai profitabil lcientii
– Cresteti calitatea serviciilor, identificati oportunitati noi de vanzare, obtineri recomandari de la clienti.
– Completati procesul de vanzare cu functionalitati de inventariere de produse, comenzi, facturi, etc.
Creste eficienta si predictibilitatea vanzarilor
– Urmariti oportunitatile deschise in pipeline-ul de vanzari.
– Optimizati procesul de vanzare si cresteti rata de conversie a prospectiilor in contracte.

Investiti in campanii eficiente de marketing

– Realizati usor campanii de marketing si urmariti rezultatele acestora.
– Mazimizati ROI (Return On Investment – Returnarea Investitiei) pe campaniile de marketing urmarind rezultate consolidate.
Cresteti calitatea serviciilor oferite.
– Controlati proactiv fluxurile de munca si cresteti performanta in interiorul organizatiei.
– Urmariti fiecare activitate de service pe fiecare client in parte.
Cresteti performanta de lucru a angajatilor dumneavoastra.
– Introduceti cu usurinta date in sistem si alocati activitati catre angajati.
– Urmariti si controllati fluxul de lucru al angajatilor.

Utilitate sistem CRM

Management
Vanzari
Marketing
Eficientizare

Structura Generala a softului CRM
Service si SuportCreste calitatea serviciilor pe care le oferi clientilor tai
Alege
Alege doar functionalitatile potrivite afacerii tale.
Marketing
Investeste doar in campanii profitabile de Marketing.
Vanzari
Creste rata de conversie a oportunitatilor in contracte finalizate.
Stocuri
Sistem de monitorizare si gestionare a stocurilor.

Componente cheie de business - Componente cheie ale unei afaceri
Componente cheie de business – Componente cheie ale unei afaceri

Componente cheie de Business / Componenete cheie ale unei afaceri
Sistemul de software CRM acopera patru componente cheie de business. Softul nostru ofera patru componente cheie ale afacerii.
– Automatizarea fortei de vanzari.
– Monitorizarea eficientei angajatilor.
– Automatizarea activitatii de Marketing.
– Suportul Clientilor.

Intrebari si Raspunsuri – Cum functioneaza sistemul de vanzari? prima intrebare si Cum functioneaza sistemul de vanzari? a doua intrebare. Intrebati-ne!

Pret CRM Customer Relation Management
6000 euro / soft intreg / utilizatori nelimitati!
SEO LuxDesign28.ro – promovare si publicitate pe internet!